poniedziałek, 20 czerwca 2016

Dlaczego warto pozbyć się luzów w maszynie

Większość maszyn budowlanych, ale nie tylko z czasem oprócz standardowych awarii jak uszkodzenia siłowników, wypracowanie podzespołów boryka się z luzami na sworzniach.

Luzy powstające na sworzniach i otworach np w koparkach to najczęściej skutek wypracowania maszyny, ale także nieumiejętną lub błędną obsługą operatora maszyny. Operatorzy i jakość ich pracy to temat rzeka. Powstałe luzy przy łyżce powodują kolejne rozwijające się na ramieniu i tak aż do konia (mocowanie ramienia do ramy kabiny). Eksploatacja takiej maszyny powoduje kolejne uszkodzenia w podzespołach hydrauliki.


Jeden z filmów prezentujących tego typu usługę:


Właściciele maszyn wiedzą jak kosztowna i wiążąca się z długim przestojem jest operacja wymiany lub regeneracji podzespołów tj. siłowniki hydrauliczne. Operatorzy i właściciele posiadający sprzęt z wybitymi otworami wiedzą, że wymiana lub naprawa siłowników w ich maszynie pomaga jedynie chwilowo. Przy mocno wybitych otworach (powstają na skutek braku decyzji o wymianie w odpowiednim czasie tulei ) siłowniki w bardzo krótkim czasie po wymianie zaczynają ciec. Przy dużych luzach częstym skutkiem jest pękanie tłoczysk siłowników lub ucha siłownika. Powstaje tzw. kwadratura koła i studnia bez dna.








Więcej informacji na temat pozbycia się luzów w maszynach na naszej stronie internetowej roztaczanie otworów w maszynach - tulejowanie

roztaczanie i tulejowanie wybitego otworu

 

Temat jest bardzo obszerny a powstające luzy pojawiają się we wszelkiej maści maszynach i urządzeniach zarówno mobilnych jak i stacjonarnych.
Dlatego...pamiętaj luz nie zawsze jest pożądany

Klienci szukający firmy pytają najczęściej o:

tulejowanie koparki, tulejowanie minikoparki, tulejowanie ramienia, ile kosztuje tulejowanie koparki, tulejowanie otworów, koszt tulejowania minikoparki, koszt tulejowania ładowarki, koszt tulejowania koparki, tulejowanie ramienia minikoparki,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz